Jessica och Henrik Olsson på Axelssons Conditori bjöd på eftermiddagen söndag 14 mars 2021 på grill- och semlefest.

Närvarade gjorde en till antalet pandemibegränsad skara medlemmar från Kristianstad-Hammarshus Rotaryklubb.

Det blev ett välkommet avbrott i den trista pandemivardagen att träffa vänner. Det har ju inte blivit mycket av det under året som har gått. Henrik grillade korv och till det fick vi himmelskt goda korvbröd, riktiga konditoribröd, och tillika potatissallad. Det känns extra gott att äta nygrillad korv utomhus. Som avslutning serverades semlor i två varianter, mumsigt, med kaffe, te eller chokladmjölk.

Henrik och Jessica ville inte ha någon ersättning utan hade ställt fram insamlingsbössan. Det blev en slant som vidarebefordras till Stadsmissionen.

Vi som var där säger   T A C K   till Jessica och Henrik!